ClickCease

המכללה הטכנולוגית באר-שבע

קורס Product Designer UI/UX עם התמחות ב- Gamification

המכללה הטכנולוגית באר-שבע
יועצת לימודים
לימודים
ייעוץ לימודים חינם
רוצה פרטים אודות המכללה הטכנולוגית באר-שבע?
שירות אישי חינם!
רוצה לקבל מידע על המכללה הטכנולוגית באר-שבע?
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
אני מאשר/ת את תנאי השימוש ומאשר/ת קבלת מידע והצעות בטלפון, בדוא"ל, במסרון וכדומה‎‎

קורס Product Designer UI/UX עם התמחות ב- Gamification

בעידן מתקדם וטכנולוגי מוצרים דיגטליים הם חלק בלתי נפרד מחיינו. אנשים משתמשים במכשירים הדיגיטליים יותר מבעבר, מצפים למהירות מסויימת ומשקיעים פחות מחשבה מודעת.

דעתנו מוסחת במהירות יותר מאי פעם,  דבר המציג אתגרים חדשים שדורשים סוג חדש של צוות עיצוב בשונה מהעבר.

צוותי העיצוב צריכים להכיר מגוון מורכב של פסיכולוגיה התנהגותית, תפיסה ויצירתיות, להבין מה קדם למה. המעצבים היום חייבים ליצור את החבילה המושלמת עבור המשתמש הן מבחינת הממשק והן מבחינת החוויה.

לראשונה בישראל! הקורס מכיל מבט מלא על מכניקת המשחקיות ועל האפשרויות הבלתי מוגבלות העומדות לרשותכם בהטמעת המכניקה בעיצוב מוצר Product Designer בכל תחום – חינוך, רפואה, מסחר אלקטרוני, ארגונים תוך השמת הכללים המנחים כמו מצבי זרימה, מערכת החיזוק, מוטיבציה, הישגים, מיתוסים במשחקיות וקבלת החלטות.
יועצת לימודים
לימודים
ייעוץ לימודים חינם
רוצה פרטים אודות המכללה הטכנולוגית באר-שבע?
שירות אישי חינם!
רוצה לקבל מידע על המכללה הטכנולוגית באר-שבע?
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
אני מאשר/ת את תנאי השימוש ומאשר/ת קבלת מידע והצעות בטלפון, בדוא"ל, במסרון וכדומה‎‎

תנאי קבלה

  • אנגלית ברמה גבוהה
  • מבחן התאמה 

קהל יעד

הקורס מתאים לבעלי זיקה לעולם העיצוב ולכאלה שכבר עובדים בתחום ורוצים להתמקצע.

משך הלימודים

הלימודים נמשכים כ-7 חודשים. 
224 שעות לימוד אקדמיות, 56 מפגשים.

הלימודים הינם לימודי ערב פעמיים בשבוע בין השעות 21:00 - 17:30

תכנית הלימודים

  • מבוא לעיצוב דיגיטלי
  • תהליכי עיצובמה הוא עיצוב? הסתכלות
  • מאיפה הגיע העיצוב וכמה תפיסות מוטעות לגבי איך לעצב
  • תהליך עיצוב: המרכיבים של תהליך עיצוב
  • עיצוב תרשימים (עיצוב ידני)כלים למחקר חווית משתמש
  • עיצוב ממשקי ווב VS עיצוב אפליקציות מובייל, רזולוציות, סטנדרטים, תצוגת פיקסל, התאמה לריבוי מסכים
  • תפיסה: להבין איך משתמשים רואים את העולם ואיך אנחנו יכולים לעצב עבורם
  • שימושיות: כיצד נוודא שהמוצר שלנו קל לשימוש ואינו מתסכל
  • היכרות עם תוכנת Adobe XD
  • פרוטוטייפ Prototype
  • אנימציה ומעברים בין מסכים
  • עיצוב רספונסיבי, גריד Grid and Columns
  • תהליכי עבודה בהייטק / סטארטאפ / ארגונים, משלב הרעיון ועד לעיצוב וניהול המוצר, Case Studies מהארץ ומהעולם
תחומי לימוד נוספים במכללה הטכנולוגית באר שבע