תואר ראשון B.A בשרותי אנוש
הלימודים בחוג לשירותי אנוש באקדמית עמק יזרעאל נועדו להקנות לסטודנטים ידע המשלב בסיס תיאורטי, מיומנויות מקצועיות והכשרה מעשית.
הלימודים בחוג מאפשרים לבוגרי המסלול להשתלב בתפקידי ניהול, ארגון, הדרכה ופיתוח, ניהול תהליכי שירות ומשאבי אנוש במגוון רחב של ארגוני שירות מהמגזר העסקי, הממשלתי-ציבורי והחברתי-אזרחי.
התמחות במשאבי אנוש: מטרת ההתמחות להכשיר עובדים למגוון תפקידי ניהול והדרכה בתחום משאבי אנוש ופיתוח עובדים, כמו כן להשתלב בתפקידי ניהול בארגוני שירות. התכנית מעניקה לסטודנטים הכשרה לעיסוק בהיבטים מגוונים של ניהול משאבי אנוש. הכשרה אקדמית זו מבוססת על ידע מדעי מקיף הנלמד במסגרת קורסי חובה ובחירה, ועל ההתמחות מוכרת על ידי העמותה לניהול, פיתוח וחקר משאבי אנוש בישראל, לצורך קבלת הסמכה למומחה במשאבי אנוש. בנוסף, היא מספקת בסיס ללימודי תואר שני בפיתוח וייעוץ ארגוני, וכן לתואר שני במנהל עסקים, שירותי אנוש, לימודי עבודה, סוציולוגיה ארגונית, מנהל מערכות בריאות ועוד.
התמחות בניהול אלכ"רים: מטרת ההתמחות להכשיר עובדים, מנהלים ומנהיגים, אשר יפתחו ויובילו בהצלחה ארגונים אלה, מחד; ולהקנות ידע, מיומנויות וכלים לתכנון וליישום מיזמים חברתיים, מאידך. ההתמחות בניהול אלכ"רים בחוג לשירותי אנוש במכללה האקדמית עמק יזרעאל הינה ייחודית מסוגה במסגרת לימודי התואר הראשון.
מסלול ישיר לתואר שני: סטודנטים בשנתם השנייה בחוג לשירותי אנוש יוכלו להשתלב במסלול ישיר לתואר שני בפיתוח ויעוץ ארגוני, בכפוף לעמידה בתנאי הקבלה למסלול. הבחירה במסלול זה מאפשרת לסטודנט לסיים בתוך 4 שנים את לימודי התואר הראשון והשני.
במסגרת הלימודים בחוג לשירותי אנוש זוכים הסטודנטים להיחשף למתרחש בתחום שירותי האנוש בארגונים, חברות, עמותות ורשויות.
הפרקטיקום מיועד לחשוף את הסטודנטים לארגונים העוסקים במתן שירות ולמגוון התכנים, הפעילויות והפרויקטים בהם הם מעורבים. הכשרה זו מסייעת לסטודנטים לשלב בין החלק התיאורטי-אקדמי בלימודיהם לבין המציאות אותה הם חווים בהתנסות המעשית.
ההתנסות המעשית מסייעת להשתלבותם העתידית של הסטודנטים בשוק העבודה (חלק מבוגרי החוג השתלבו בארגונים אלה) ומספקת שנת הכשרה וניסיון תעסוקתי הנדרשים בעולם העבודה. בנוסף, הכשרה זו מעניקה לסטודנטים הזדמנות לפיתוח קשרי עבודה ואפשרות לקבלת המלצות ממעסיקים.
מסלול מותאם לאנשים עובדים - אופק ניהולי
מטרת התכנית ”אופק ניהולי“ הינה להקנות ידע אקדמי ומעשי לניהול יעיל ומקצועי בתחום שירותי אנוש. הלימודים משלבים ניהול ארגונים, פיתוח עסקי, יזמות ותכנון פרויקטים, ניהול משאבי אנוש ופיתוח מיומנויות רלוונטיות, הקניית ידע בתכנון וניהול תהליכי שירות, הכרת שירותים במגזרים השונים ולימודי תשתית בתחום מדעי ההתנהגות והחברה.
הלימודים מיועדים למנהלים/ לעובדים המעוניינים להתפתח מקצועית בתחום הניהול/ לאנשי צבא ולעובדי המגזר הציבורי.
הלימודים מתקיימים במתכונת מרוכזת של יום וחצי בשבוע במשך 9 סמסטרים (שלושה סמסטרים בשנה).