הקורסים העיוניים מעניקים לסטודנטים ידע רחב בפלטפורמות שונות של 'ניו-מדיה' (אינטרנט, רשתות חברתיות, עיתונות מקוונת, טלפונים ניידים חכמים) ומדיה מסורתיים (עיתון, רדיו, טלוויזיה). המרצים בחוג הם חוקרים מובילים בתחומם המלמדים מגוון רחב של קורסים: תקשורת שיווקית, תרבות דיגיטלית, פסיכולוגיה של תקשורת, ניתוח רשתות ומדיה חברתיים, התנהגות צרכנים, פוליטיקה ודעת קהל ועוד.
בנוסף לקורסים העיוניים הסטודנטים נחשפים לסדנאות מתחומי עשייה שונים ומתחומי ההתמחות אותם בחרו.
סדנאות בתקשורת דיגיטלית, עיתונות, רדיו, צילום ועריכת וידאו, פרסום, ניהול רשתות חברתיות, קידום אתרים SEO, קופירייטינג, פרזנטציה, אולפן טלוויזיה.
מסלולי התמחות לבחירה:
- ניהול תוכן Management Content - ההתמחות בניהול תוכן מכשירה את הסטודנטים להשתלבות בייצור, הפקה וניהול של תכנים בסביבה דינאמית של פלטפורמות שידור, דיגיטל ומדיה חדשים ("ניו-מדיה"). הלימודים מתמקדים בתכני המדיה בדגש על רשתות חברתיות, עיתונאות מקוונת, ז'אנרים ותכנים בעידן הדיגיטלי.
הסדנאות המעשיות מאפשרות להתנסות הלכה למעשה בהפקת התכנים וניהולם באולפנים (צילום, בימוי, עריכה והפקה) ובסביבה הדיגיטלית (פוטושופ, אנימציה אינטראקטיבית, חווית משתמש, ניהול רשתות חברתיות).
לרשות הסטודנטים ציוד מתקדם וחדשני הכולל אולפן טלוויזיה, חדר בקרה, אולפני רדיו, מעבדות מחשבים וחדרי עריכה. צוות המרצים והמרצות המגיע מחברות תקשורת ודיגיטל, בשילוב הבוגרים והבוגרות הרבים שנמצאים כיום בשוק העבודה, מסייעים לסטודנטים להשתלב בעבודה עם סיום הלימודים כמנהלי תוכן, מנהלי מדיה חברתית, מנהלי קמפיינים, עורכי חדשות, כתבים, עורכים ומפיקים.
- תקשורת שיווקית Cmmunications MARCOM-Marketin - ההתמחות בתקשורת שיווקית מכשירה את הסטודנטים להשתלבות בעולם השיווק, הפרסום ויחסי הציבור. הלימודים מקנים ידע בבניית קמפיינים תקשורתיים, דוברות, אסטרטגיות וטקטיקות למיצוב ומיתוג, חווית לקוח והתנהגות צרכנים. הסדנאות המעשיות מעניקות כלים יישומיים בתחומי הפרסום, הכשרת דוברים, קופירייטינג, שיווק ומיתוג, ומאפשרות השתלבות מהירה ומעבר חלק מהלימודים האקדמיים לעולם העבודה והקריירה.
בוגרי ובוגרות ההתמחות משתלבים בהצלחה רבה בתפקידי דוברים, אנשי יחסי ציבור, יועצי תקשורת, כותבי תוכן שיווקי ומנהלי מדיה במשרדי יחסי ציבור ופרסום, ומנהלי מוצר ומנהלי תקשורת שיווקית במחלקות שיווק בארגונים.