ClickCease

הטכניון- היחידה ללימודי חוץ והמשך

קורס שיווק דיגיטלי

הטכניון- היחידה ללימודי חוץ והמשך

קורס שיווק דיגיטלי

היחידה ללימודי חוץ והמשך בטכניון מציעה לכם קורס ייחודי בתחום השיווק הדיגיטלי- התכנית המלאה להכשרת מומחי שיווק באינטרנט.

הלימודים מתקיימים בחיפה ובתל אביב.

מידע כללי

השיווק הדיגיטלי הינו תחום מתפתח ומשגשג, המאפשר לארגונים וחברות ברחבי העולם לשמור על קשר מתמיד עם לקוחות, ספקים, שותפים עסקיים ועוד. תחום תוסס זה, מאפשר פילוח מדויק של נתונים, התאמת מסרים לפלחי אוכלוסייה מגוונים, ואף מהווה פלטפורמה שיווקית יעילה ביותר. בהתאם לכך, פותח קורס שיווק דיגיטלי ביחידה ללימודי חוץ והמשך בטכניון, המכשיר את המשתתפים בו להשתלבות קלה ומהירה בעולם מרתק ורווחי זה. 
במהלך הלימודים ילמדו הסטודנטים להתמודד עם האתגרים השונים אותם מציב התחום, ויכירו כלים ומיומנויות מתקדמים לייעול תהליכי שיווק בארגון, תוך חווית לימודים מהנה ומעשירה.

קהל היעד

הלימודים מיועדים למנהלי שיווק, מנהלי מותג, מנהלי פיתוח עסקי, מנהלי קמפיין, תקציבאים, אנשי מדיה, מתכנתים, מעצבים, בעלי עסקים וכן אנשים המעוניינים בהיכרות מעמיקה עם התחום.

תנאי קבלה

לקורס יתקבלו מועמדים בעלי תואר אקדמי ממוסד מוכר, או מועמדים שיעברו בהצלחה ראיון קבלה עם המנהל האקדמי.

*לא נדרש ידע קודם בתכנות או ידע מקצועי במחשבים – כל התרגילים הם ברמת משתמש בלבד.

משך הלימודים

הקורס כולל 15 מפגשים המתפרשים על פני 80 שעות לימוד אקדמיות, ומתקיים אחת לשבוע בשעות הערב.

תכנית הלימודים

תכנית הלימודים המקיפה והמעמיקה בקורס, כוללת שלל תכנים עיוניים והרצאות פרונטליות מעשירות, כמו גם התנסויות, תרגולים וסדנאות. הקורס מועבר על ידי טובי המורים ואנשי המקצוע, כך שהכשרת הבוגרים הינה לעילא ולעילא, ובסיום הקורס הם אוחזים במלוא הידע הדרוש לעיסוק מקצועי בתחום.

בין נושאי הלימוד: בניית אתרים, מנועי חיפוש, פרסום פרוגרמטי, רשתות חברתיות, באנרים, דואר אלקטרוני, שיווק באמצעות תוכן, שיווק במובייל, מסחר אלקטרוני, מדידה וניטור, אסטרטגיית בשווקים דיגיטליים ועוד.

תעודה

למסיימי התכנית שיעמדו בכל הדרישות, תוענק תעודת גמר מטעם הטכניון- היחידה ללימודי חוץ והמשך.
תחומי לימוד נוספים בטכניון חוץ