המרכז ללימודים אקדמיים

לימודי תואר שני במנהל עסקים MBA בהתמחות שיווק דיגיטלי

המרכז ללימודים אקדמיים

תואר שני במנהל עסקים MBA בהתמחות שיווק דיגיטלי

המרכז ללימודים אקדמיים מציע תואר שני במנהל עסקים MBA בהתמחות שיווק דיגיטלי.

הלימודים מתקיימים באור יהודה.

מידע כללי

השינויים הטכנולוגיים במהלך 10 השנים האחרונות הובילו לתמורות דרמטיות הן מצד הצרכנים והן מצד החברות והמותגים השונים, תמורות המציבות בפני מנהלי השיווק אתגרים חדשים ומשמעותיים. דעיכתו של השיווק המסורתי ואובדן הנאמנות המותגית לצד עליית קרנן של הרשתות החברתיות וריבוי המידע ואיכותו מאפשרות לצרכנים גישה בלתי אמצעית למוצגים וכל זאת בלחיצת כפתור וללא התערבות אמיתית ומשפיעה מצד המותג עצמו.

שינויים אלו מחייבים את מנהלי השיווק להכיר את עולם השיווק החדש, להכיר את האמצעים הטכנולוגים המאפשרים שיווק אפקטיבי ולצבור מומחיות בניתוח המידע הרב המתקבל מאמצעים אלו.

תכנית הלימודים לתואר מוסמך במנהל עסקים בהתמחות שיווק עם קורסי התמקדות בשיווק דיגיטלי תקנה ללומדים בה "ארגז כלים" ייחודי הכולל את מרכיבי השיווק החדשים בדגש על שיווק דיגיטלי ושמה דגש נרחב על יישומיות. במהלך התוכנית ישולבו הרצאות אורח רבות של מנהל שיווק בכלל, ומומחים לשיווק דיגיטלי בפרט וזאת לצד ניתוחי אירועים (case study).  

תנאי קבלה

  • תעודת תואר ראשון בממוצע 80 ומעלה ממוסד מוכר להשכלה גבוהה.
  • ראיון אישי.
  • בוגרי מוסדות מחו"ל חייבים להציג, בנוסף לאמור לעיל, אישור שקילות לתואר מהלשכה להערכת תארים ודיפלומות מחו"ל (משרד החינוך) ותרגום גליון ציונים חתום על ידי נוטריון.
במידה ואינך עומד בתנאי הסף, באפשרותך לבדוק הגשת מועמדות לועדת חריגים.

משך לימודים

תכנית הלימודים מתפרשת על פני 3 סמסטרים ומאפשרת לימודי קיץ. לימודי הערב יתקיימו בין השעות 17:00-22:00 ולימודי יום ו' יתקיימו בין השעות 08:30-13:30.

תכנית לימודים

היקף הלימודים בתוכנית עומד על 48 נקודות זכות.

להלן תכנית הלימודים: לימודי השלמה: יתקיימו כ- 8 שבועות לפני תחילת הסמסטר ומיועדים לסטודנטים שלא למדו, במהלך לימודי התואר הראשון את הקורסים הבאים בהיקף של 12 נ"ז:
  •         יסודות הכלכלה
  •         התנהגות ארגונית
  •         יסודות השיווק
  •         יסודות המימון
בנוסף, במהלך לימודי ההשלמה תתבצע השלמה לסטודנטים חסרי רקע בסטטיסטיקה, מתמטיקה ויישומי מחשב וכתיבה אקדמית ( ללא נ"ז ).

בין נושאי הלימוד: ניהול ערוצי שיווק גלובליים, ניהול פרסום ותקשורת, ניהול ושיווק באינטרנט, ניהול ופיתוח מוצר, שיטות ניתוח שווקים, התנהגות צרכנים בינלאומית ותהליכי קבלת החלטות, שיווק ירוק, שיווק רב-שכבתי, מערכות הפצה ועוד. 

במסגרת ההתמחות בשיווק ילמדו 6 קורסים מתוך ה-8 שלהלן: אסטרטגיה שיווקית, עיצוב וניהול שירותים דיגיטלי, ניהול קשרי לקוחות בעידן הדיגיטל, עיצוב ושיווק שירותים, שיווק גלובלי, שיווק ופרסום דיגיטלי, שיווק דיגיטלי חוצה ערוצים, מיצירתיות לשיווק בעסקים.

תעודה

למסיימי התכנית שיעמדו בכל הדרישות, יוענק תואר שני במנהל עסקים MBA בהתמחות שיווק מטעם המרכז ללימודים אקדמיים.

תחומי לימוד נוספים בהמרכז ללימודים אקדמיים