ClickCease

המרכז ללימודים אקדמיים

לימודי מנהל עסקים במסלול שיווק וניהול מותגים

המרכז ללימודים אקדמיים

תואר ראשון במנהל עסקים במסלול שיווק וניהול מותגים

המל"א - המרכז ללימודים אקדמיים - מציע לכם מסלול לימודים ייחודי לתואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בשיווק וניהול מותגים, המיועד להכשיר את בוגריו במיטב הידע, המיומנויות והכלים הדרושים לשם השתלבות בשוק התעסוקה השווק והתוסס של עולמות השיווק והפרסום.

הלימודים מתקיימים באור יהודה. 

מידע כללי

מטרת מסלול לימודי שיווק בתואר ראשון במנהל עסקים הינה להקנות לסטודנטים את הידע והכלים הדרושים לשם השתלבות בתפקידי ניהול בתחומי השיווק והפרסום השונים. תוכנית הלימוד במל"א שמה דגש מרכזי על עדכניות וישומיות ובנוסף, לצד לימודי מסלול השיווק הקלאסיים ילמדו הסטודנטים חטיבה לימוד נוספת בניהול מותגים , חטיבה שתקנה להם תעודה מקצועית בניהול מותגים בשיתוף קבוצת FOX.

כמו כן, לצד התכנים האקדמיים ייהנו הסטודנטים הלומדים מתוכנית ה- Career Booster – סדרת קורסי בחירה המקנים לסטודנטים תעודות מקצועיות כבר במהלך השנה השנייה ללימודים, דבר המאפשר השתלבות מהירה בשוק העבודה. בין הקורסים המוצעים: פיתוח הדרכה בארגונים, ניהול דיגיטל, יזמות נדל"ן, ניהול חווית לקוח ועוד.  

בוגרי המסלול בשיווק וניהול מותגים יוכלו להשתלב בתפקידי ניהול כללי, ניהול שיווק, פרסום ותקשורת שיווקית, מנהל מותג, מנהל קטגוריית מוצרים, מנהל קו מוצרים, מנהל מוצר, מנהל מיתוג דיגיטלי, מנהל פיתוח מוצר, מרקו"מ ומיתוג פוליטי.

תנאי קבלה

על מנת להתקבל נדרשים המועמדים להיות בעלי זכאות לתעודת בגרות בממוצע משוקלל של 85 לפחות. בעלי תעודת גמר של מכינה קדם אקדמית אוניברסיטאית, השקולה לתעודת בגרות, בממוצע משוקלל 85 ומעלה. כמו כן, נרשם מעל גיל 30 אשר אינו זכאי לבגרות או אינו עומד בממוצע הנדרש, חייב במכינת 30+.

משך לימודים

תכנית הלימודים מתפרשת על פני 3 שנים קלנדריות ומאפשרת לימודי קיץ. לימודי הערב יתקיימו בין השעות 17:00-22:00 ולימודי יום ו' יתקיימו בין השעות 08:30-13:30.

נושאי לימודים

  להלן תכנית הלימודים:

לימודי ליבה- 72 נ"ז - קורסי ניהול המקיפים את עולם התוכן של המנהל בתחומי משאבי אנוש, משפט, מערכות מידע, מימון, חשבונאות ושיטות מחקר.

לימודי המסלול- 21 נ"ז - קורסי העמקה בתחום השיווק כחלק מלימודי המסלול בתואר. 

לימודי ניהול מותגים- 21 נ"ז - 7 קורסים יישומיים.

פרויקט– 6 נ"ז - בסיום הלימודים יידרש הסטודנט להפגין את מגוון הכישורים והידע האקדמי שרכש באמצעות עבודת גמר, שבה יבחן בעיה עסקית המשפיעה על המגזר העסקי ככלל או על ענף ספציפי בפרט, תוך מתן המלצות לפתרון הבעיה. בין נושאי הלימוד בתואר: משפט עסקי, יסודות השיווק, ניהול משאבי אנוש, יסודות התנהגות ארגונית, קבלת החלטות ניהוליות, חדשנות ניהולית, יזמות, ניהול תמהיל מותגי חברה, ניהול מחזור חיי מותג, עיצוב מותגים ואריזות, התנהגות צרכנים, אתיקה, שיווק באמצעות האינטרנט, ניהול ואסטרטגיות מותגי יוקרה ועוד.

תעודה

בוגרי הלימודים, אשר יעמדו בהצלחה בכל דרישות התואר, יקבלו תעודת בוגר - BA במנהל עסקים, מטעם המל"א. 

אפשרויות תעסוקה

בוגרי התואר יוכלו להשתלב בשלל תפקידים מרתקים - בתפקידי ניהול כללי, ניהול שיווק, פרסום ותקשורת שיווקית, מנהל מותג, מנהל קטגוריית מוצרים, מנהל קו מוצרים, מנהל מוצר, מנהל מיתוג דיגיטלי, מנהל פיתוח מוצר, מרקו"מ ומיתוג פוליטי ועוד. 
תחומי לימוד נוספים בהמרכז ללימודים אקדמיים