המרכז ללימודי חוץ והמשך בספיר

קורס ללימודי ניהול, שיווק וקידום מכירות

המרכז ללימודי חוץ והמשך בספיר

קורס ללימודי ניהול, שיווק וקידום מכירות

הקורס יתמקד בהיבטים התכליתיים - ניהוליים - תפעוליים של השיווק בדגש על הפן היישומי של הנושאים הנלמדים. לפיכך, ניתוח אירועים שיווקיים אמיתיים Case Study מעולם העסקים, לצד סקירה של מאמרים מקצועיים אשר ילוו את הנושאים הנלמדים בקורס. כל אלה בדגש על הבנת הסביבה העסקית הכוללת, לצד פיתוח החשיבה היזמית- שיווקית של הסטודנט.

נושאי לימוד

  • מה בין שווק ומכירות? כיצד יוצרים ביקוש ומזהים צורך ?
  • בניית קונספט עסקי מבוסס מודל  SWOT (תרגול)
  • "קרקס הרעיונות " – בחירת מיזם שיווקי לתרגול וחלוקה לקבוצות הפעלה בכיתה
  • "בחירת אסטרטגיה שיווקית "פרה סגולה" ומודל "אוקיינוס אדום וכחול "
  • הסביבה העסקית, ניתוח המתחרים
  • מודל בוסטון (BCG)
  • המחרה ומכירה, ניתוח שיטות ההמחרה השונות כולל יתרונות וחסרונות
  • תכנית שיווק-חלק א'  מהי תכנית שיווק?
  • Go-To-Market - השיווק בעידן הניו מדיה 3.0 הרשתות החברתיות
  • פרסום,  מהו "פרסום"? מהי פרסומת "טובה"?
  • אמצעי המדיה  השונים-יתרונות מול חסרונות, תקצוב
  • בדיקת כדאיות כלכלית (ROI) ;של פרויקט שיווקי - מרצה אורח
  • פרסום (חלק ב') +יחסי ציבור, 
  • תקשורת אפקטיבית בארגון, ניהול מתחים ואגו. 
  • שווק בינלאומי, תרבות עסקית בשוק מקומי.
  • מסחר מקוון B2B/B2C - מרצה אורח - בכיר בוואלה
  • סדנאות לפיתוח מיומנויות רכות: ניהול מו"מ והתמודדות עם קונפליקטים
  • מצגת גמר בפני אורחים / לקוחות פוטנציאלים
  • ניהול עסקי ויזמות
*ייתכנו שינויים קלים במתכונת הלימודים, נושאי הלימוד וסגל ההוראה.

משך הלימודים

היקף שעות לימוד: 80 שעות אקדמיות, מפגשים חד שבועיים, 16 מפגשים. 
כ-5 חודשי לימוד
יום לימוד בשבוע- יום שלישי
שעות הלימוד -17:00- 21:15 (5 ש"א)
מועד פתיחה:  18/12/2018
מועד סיום משוער: 30/04/2019

תנאי קבלה

  • רצוי רקע בשיווק ומכירות.
  • ראיון טלפוני.
תחומי לימוד נוספים בספיר
מרכז קדם אקדמי/ מכינות
המרכז ללימודי חוץ והמשך